onsdag den 1. februar 2012

87 dage!

Som jeg tidligere har skrevet, skal jeg efter sommerferien på high school i USA, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til :)

Da jeg kom hjem fra skole i dag, fandt jeg dette brev i postkassen, hvilket så viser sig at være svaret på hvilken forberedelsescamp, jeg skal på her til foråret. Det bliver i Ebeltoft fra d. 27-29 April - præcis 87 dage fra i dag!! Uh, hvor jeg dog glæder mig :D I den weekend kommer man til at møde en masse nye mennesker, som også skal rejse ud som udvekslingsstudent næste år. Jeg glæder mig specielt meget til at møde Pernille, en rigtig sød pige, som ligesom mig også skal til USA ;)

 

4 kommentarer:

  1. Ej hvor snyd.. Men så må du da få en god tur.. :-)
    Vil du måske kigge over i min blog? :-)

    Knus.
    /live-laugh-love-linh.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak, Linh ;-)
    Selvfølgelig kigger jeg lige forbi din også!

    SvarSlet
  3. Ej hvor lækkert, det skal jeg også. Jeg skal også med Interstudies, men skal dog på Workshop i Kalundborg :-)
    Hvad er dit hele navn, så kan jeg kontakte dig på facebook !! :-D
    /// juliekempelschultz.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Vi må ses på et andet tidspunkt så, søde ;-) Det skal ikke komme an på det da :-D

    SvarSlet