torsdag den 12. januar 2012

Nr. 1 eller 2......

...

Hvad synes I???



12 kommentarer:

  1. Begge outfits er super fine - men jeg synes nu allerbedst om outfit nr. 1 ;-)

    Sejt indlæg!

    Hugs!

    SvarSlet
  2. Rigtig fin blog du har. Jeg følger dig nu! Måske du også vil følge mig? :-)
    //Josephineamaliejensen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak, Pernille! ;)

    Selvfølgelig tager jeg lige et kig forbi din blog også, Josephine Amalie ;) - og mange tak!

    SvarSlet
  4. Begge outfits er virkelig seje, men jeg må nok også vælge nr. 1 ;)
    Super fin blog!

    Kig endelig forbi min og bliv fast læser hvis det du ser er noget der har interesse :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Mange tak, Simone - selvfølgelig kigger jeg lige forbi! ;)

    SvarSlet
  6. Nummer 1 ville jeg vælge. Er dog vild med bukserne i nummer 2 også, men er slet ikke til vesten i nummer 2, og alt i nummer 1 er i mine øjne flot. Så derfor nummer 1 :D
    Har meldt mig som fast læser både via google friend og bloglovin'.
    Håber du har lyst til at gøre det samme - og også meget gerne lægge en stemme i min afstemning, min blog finder du her:
    http://thildesunivers.blogspot.com

    KH Thilde

    SvarSlet
  7. super din blog :D
    følger dig nu, skal vi følge hinanden? :)

    Bella // www.bellakeller.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tusind mange tak, Thilde! - bukserne i sæt nr. 2 er faktisk sat ned til kun 70 kr!! Du kan finde dem på Polyvore.com... Og selvfølglig smutter jeg også lige forbi din blog ;)

    Mange tak, Bella - jeg vil rigtig gerne følges :)

    SvarSlet
  9. Outfit nummer 1 :D

    Katrine // Snomme.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Hej Ida :-)
    hvor er pelsen og den hvide trøje fra?
    knus

    SvarSlet
  11. Hej Julie - jeg fandt begge, da jeg lavede billedet på Polyvore.com

    Pelsen er fra "Halston Heritage" til ca. 1.450 kr
    Den hvide top er fra "Kiki de Montparnasse" til ca. 2.450 kr.

    Hvis du finder dem derinde, kan du vælge "Similar items", og du vil måske kunne finde nogle billigere alternativer?:)

    Håber at det kunne hjælpe!

    SvarSlet
  12. Outfit nr 1 er pænest, men jeg kan godt lide armbåndet i outfit 2 :-)

    http://randomblog-wtf.blogspot.com/

    SvarSlet